piątek, 7 listopada 2014

Flower pot cards

... czyli kartka doniczka :) Kochani zapraszam was serdecznie na nasze nowe wyzwanie, które polega na wykonaniu kartki w kształcie doniczki z kwiatami :D 


Dziś do wspólnej zabawy zaprosiłam Vairatkę.


Agata pisze o sobie: "Nazywam się Agata, w sieci funkcjonuję od lat jako vairatka i prowadzę bloga o tej samej nazwie ---> klik ... Jestem pełnoetatową mamą Stasia (7 lat) i Zosi (prawie 3), od niedawna prowadzę tez firmę - czyli pełne dwa etaty ;) Odkąd pamiętam - zawsze coś tworzyłam. Na początku było to szycie, potem krzyżykowanie. Pod koniec 2009r. wpadłam przypadkiem na scrapbooking - i wciągnęło mnie na dobre. Najbardziej lubię robić albumiki dziecięce - takie kolorowe, radosne i dające pozytywną energię :) Oczywiście robię też przeróżne kartki, albumy, LO i wszystko co można z papieru wyczarować. Nie mam jasno określonego stylu, bo lubię eksperymentować i ciągle próbować czegoś nowego :) Raz jest to coś romantycznego, delikatnego, a raz zupełnie szalonego, mediowego i "pochlapanego" :) Nie uznaję słowa "nie potrafię" - dla chcącego nic trudnego, i najczęściej okazuje się, że wystarczy tylko odważyć się i spróbować :) Wyjdzie, albo nie - najważniejsze jest działanie! Jest mi niezmierni miło gościć w progach Piaskownicy za co bardzo dziewczynom dziękuję :) Tym bardziej, ze dzięki temu zaproszeniu miałam okazję spróbować czegoś nowego - kartki w formie doniczki :) i spodobało mi się ;)"




I prace naszego DT :)

Ki wykonała karteczkę w klimatach vintage "dla mamy" ...


nie oceniam po okładce podeszła do tematu "dwustronnie" ;)

Czekamy na wasze zgłoszenia do Mikołaja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP