poniedziałek, 7 kwietnia 2014

CardLift #39

Dziś na tapecie karteczka Piekielnej Owcy. Lift o tyle prosty, że autorka przygotowała do niego tutorial ---> TU klik ... Bawcie się dobrze :)



A naszym gościem w tym miesiącu jest Mapowska :)


"Mam na imię Monika. Pochodzę z Warszawy, ale od ponad 7 lat wraz z mężem i 2 córeczkami mieszkam i pracuję w Brukseli. Z zawodu jestem kartografem (stąd mój przydomek - Mapowska), ale niestety nad mapami nie pracuję. Znalazłam sobie zatem inne kreatywne zajęcie ;) Jest to świetna odskocznia od pracy biurowej. Uwielbiam, że dzięki temu hobby powstaje coś konkretnego, namacalnego, co można komuś dać i to sprawi mu przyjemność. W biurze nie mogę doświadczyć czegoś takiego. Papierem zainteresowałam się ok. 8 lat temu podczas przygotowań do własnego ślubu. Wykonałam wtedy zaproszenia, księgę weselną oraz 3 małe albumy jako podziękowania dla naszych rodziców oraz babci. Następnie przerzuciłam się na haft krzyżykowy, ale mniej więcej 3 lata temu papieromania opanowała mnie na dobre ;) W mojej craftowej szafie spędzam każdy wolny wieczór :D Bardzo dziękuję za gościnę w wyzwaniu liftowym. Karta Olgi jest do liftowania wyśmienita. Mam nadzieję, że i Wam się spodobała :)

Pozdrawiam serdecznie!"



Poniżej dziecięca praca Ki ...

i bardzo "luźny" lift Kobens ;)

Na wasze prace czekamy do 6 maja. Nie zapomnijcie zapoznać się z zasadami naszych wyzwań!


4 komentarze:

  1. Oj, chyba się skuszę - mam do zrobienia kartkę dla maluszka a ten pomysł mi się baaardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kartki!!

    http://musssli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP