wtorek, 25 lutego 2014

KOLORY - edycja Maryszy

Hej hej!
Czas na nowe kolorowe wyzwanie! Paleta na najbliższy miesiąc znowu nie należy do tych najłatwiejszych.. bo przecież nie o to chodzi, prawda? Chodzi o poruszenie waszej wyobraźni i wymyślenie czegoś nawet z tak bladych kolorów - ożywcie je!
Hello everyone!
It's this time of the month - a new colour challenge! This palette isn't the simplest one.. but it's not the case, isn't it? It is about taking your imagination to a new level. Try to liven up these pale colours!


Gościmy dzisiaj u nas bardzo uzdolnioną dziewczynę - Moniszkę, która specjalnie dla was napisała kilka słów o sobie, i zrobiła zapierającą dech w piersiach pracę!

"Cześć! Jestem Monika, właściwie to Monia. Tak wszyscy do mnie mówią i tak chyba bardziej do mnie pasuje ;-)
Tworzenie wypełniało mnie od zawsze. Szydełko i druty oswoiłam jako kilkulatka. Przerabiałam wszystko co wpadło mi w ręce. Szyłam, dziergałam, a z upływem lat zaprzyjaźniłam się też z maszyną.

Od 1,5 roku jestem też Moniszką. Namowy przyjaciół oraz własne chęci popchnęły mnie do działania i w głowie mej zrodził się pomysł Rzeczy Ładnych. Moniszka Rzeczy Ładne to moja pasja. Od chwili, gdy założyłam bloga moniszkarzeczyladne.blogspot.com poświęcam jej coraz więcej czasu. Kocham tworzyć, a każda nowa rzecz, która wyjdzie spod mych łapek cieszy mnie niezmiernie. Okraszona jest miłością i szczyptą wstydu, ale to chyba normalne ;-) Chyba każdy, kto tworzy dla innych zna to uczucie i wie o czym mówię.
Z przyjemnością przyjęłam zaproszenie do współtworzenia kolorowego wyzwania. Nie ukrywam, że kolory są wybitnie moje, a pomysł dzierganego naszyjnika błąkał się gdzieś pod czupryną od pewnego czasu. Wszystko złożone w całość dało fajny efekt. Z dumą noszę go na szyi ;-)

Przyjemnego kolorowego tworzenia!"
Moniszka
"We are also hosting a very talented girl today - Moniszka, who wrote a few things about herself and created an a-m-a-z-i-n-g work for you!
"Hello I'm Monika, particularly Monia. It's how people talk to me and that is the way I like more ;-)
I always loved creating things. I started to crochet and knit as a child. I used everything that I could find. I sewed, crocheted and then I became friends with my sewing machine.
For one and a half year I'm also called Moniszka. Encouragement from my friends and my own willingness helped me do something and create Rzeczy Ładne (Nice Things). Moniszka Rzeczy Ładne (Moniszka Nice Things) is my passion. From the moment I sterted my blog moniszkarzeczyladne.blogspot.com i spend more and more time with my hobby. I love creating and every new thing that I finish makes me happy. It has love and a bit of embarrassement, but I think it's normal ;-) Every persone who creates something probably knows what I'm talking about.
I accepted the invitation to be a Guest Desiner here today with pleasure. I have to admit that these colours are really "mine" and the idea of crocheting a necklace was in my head for a long time. After joining everything it really looks nice. I wear it on my neck with pride ;-)
Create with pleasure and a lot of colour!"
Moniszka


Nasza załoga też pięknie poradziła sobie z wyzwaniem, mamy prace prawie w każdej technice. Mamy nadzieję, że zainspirujemy was do działania, a może nawet do spróbowania czegoś całkiem nowego?
Our Design Team also made really great works for this challenge, and almost in every technique! We hope that we will inspire you to create something new, maybe even in a completely new technique for you?

Marysza - postawka pod dzbanuszek i woreczek na tealighty, które wiecznie się gdzieś gubią.
Marysza - coaster for a pot and a sack for tealights, which always get lost. 

Asia Majstruje - filcowe cudo!
Asia Majstruje - little felt miracle!

Huma - piękna filcowa girlanda!
Huma - a lovely felt garland!

Ki - cieplutki zestaw!
Ki - warm set!

We Grochy - scrapowo-rowerowe-love!
We Grochy - LO with a bicycle theme!

Macie czas do 25 marca, wyniki zeszłego wyzwania opublikujemy na dniach :)
Zapraszamy do wspólnej zabawy!
Deadline is on the 25th March. The results of our previous colour challenge will be oublished within a few days :)
Come and play with us!

Przypominamy także o linkowaniu prac do naszego wyzwania! Więcej informacji w zakładce "zasady".
We are also reminding you about linking your works to our challenge. More information in the "principles" tab.

1 komentarz:

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP