piątek, 24 czerwca 2011

FotoGRA "Jak w niebie"

Wakacje się zaczęły,krowy dają tylko czekoladę -jak twierdzi mój Syn :]. Nawet Ci co siedzą na razie w mieście nie mogą zaprzeczyć,że mając takie widoki za oknem od razu człowiekowi chce się wstawać z łóżka :]
The summer vacation has begun and cows give only chocolate - according to my son Smile Even those staying in town for a while wouldn't deny such views outside the window make you get up with a smile
Smile
Pokażcie nam swój wakacyjny nastrój, niebiańską radochę w sercach,ze wreszcie są upragnione wakacje. Nawet jeśli dziś,jutro,pojutrze siedzicie w biurze w końcu każdy dzień przybliża Was do leżenia na trawie i gapienia się w ten niebiański błękit.
Show us your holiday mood, heavenly joy in the heart because of the long awaited summer break! Eeven if you're spending today, tomorrow and the day after in an office, every day gets you closer to laying down on the grass and staring at the blue sky.

Na zdjęcia nieba nad Waszymi głowami czekamy do 3 lipca.

A teraz zapraszam do naszej niebiańskiej galerii:
Link your photos of the sky above your head by July 3rd.

And now step into our heavenly gallery.


Flora

 Ibisek

Makówka

Nula

 Oliwiaen

 Ula

 Anita

Anna-Maria

pozdrawiam An

21 komentarzy:

  1. o tak! uwieeeeelbiam zdjecia nieba! i na pewno przesle zdjecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Tylko zamknąć oczy i marzyc.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dodam zdjęcie, może troszkę nieprzepisowe, bo robione dwa lata temu, ale na pewno moje ulubione :)

    http://w-szkatule-justyny.blogspot.com/2011/06/fotogra.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny temat, na pewno coś prześlę!

    OdpowiedzUsuń
  5. dajcie guziczek do wrzucania fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny proszę o cierpliwość :) guziczek będzie, nasza opiekunka guziczka chwilowo zaniemogła :(
    dziś postaramy się dodać guziczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozdrawiam w takim razie opiekunkę guziczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie i ja prześlę mój kawałek nieba :))))) tylko nie wiem jak....

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie zdjęcia przepiękne, ale moje serce zdobyły te 3 - Flory, Uli i Anity ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dodam swoje, ostatnio zrobione :)To pierwsze !

    http://jolanna-midzyziemianiebem.blogspot.com/2011/06/niech-zyja-wakacje.html

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ile zdjęć można dodać maksymalnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. http://dora-handmade.blogspot.com/2011/06/niebiansko.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog is full of blue colours. Awesome and very beautiful photographs you shared here. First one is best to keep in laptop wallpaper.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopisałam się oczywiście! :) Po raz pierwszy biorę udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, może okaże się szczęśliwy...?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodałam 3. Jeśli to za dużo, to środkowe można wyrzucić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również zgłaszam się do zabawy. Zdjęć nieba to ja mam duuuużo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciężko wybrać tylko jedno ... Ja też przyłączam się do zabawy ...

    OdpowiedzUsuń
  18. I am really very glad after read here and I appreciate for the information that you presented here.

    OdpowiedzUsuń
  19. Second and fifth one is so beautiful photograph. I really impressed with your collection of beautiful photograph. I also so much crazy for taking a photograph of sunrise.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP