poniedziałek, 15 listopada 2010

Recykling #1 STARY SWETER

Dziś chciałabym was zaprosić do nowego cyklu zabaw pt. RECYKLING. Jak sama nazwa wskazuje w wyzwaniach tych będziemy używać materiałów pochodzących tylko i wyłącznie z odzysku .... /z uwzględnieniem ich w ilościach od 80 do 100%/. Jako że jestem wielką miłośniczką idei wtórnego wykorzystywania materiałów "zbędnych" nie ukrywam, że liczę na waszą inwencję twórczą ... ciekawe pomysły i nowatorskie dlań rozwiązania. Recykling to bowiem nie tylko ekologia, to także świetny sposób na dobrą zabawę.

Today I'd like to invite you to a new cycle of challenges, i.e. recycling. The idea is to use mostly recycled materials (80 to 100% of them in the creation). I'm a great fan of re-using "useless" things and I count on your creativity - interesting ideas and innovative solutions. Recycling is not only ecology but also good fun.

Zatem zaczynamy !!!
So, let's begin!

Temat pierwszego wyzwania brzmi: STARY SWETER :)
The subject of the first challenge: AN OLD SWEATER ...



STARY SWETER czyli:
And here we have:
torebka ... w wersji Ki
Ki's handbag


oraz ozdobny ocieplacz na szklankę
and decorative tea cosy


maleńka poduszeczka na igły autorstwa Antilight
Antilight's tiny needle cushion


mata "miasteczko" dla chłopca - Anity
Anita's boy "Town" mat


i jej sweter dla dziewczynki :)
and a girl's pullover


na koniec świąteczna propozycja od Kobens
Kobens' Christmas tree:


Nie zawiedźcie mnie. Na wasze prace czekamy do 22 listopada.
UWAGA: Jeszcze jedna ważna informacja - zamieście proszę na blogu zdjęcie pracy "przed" i "po".

Don't let me down! We're waiting for your creations through November 22nd.
ATTENTION: one more thing: please show the "before" and "after" photos on your blogs.


UWAGA !!!
Z związku ze zmianami dotyczącymi sposobu zgłaszania prac proszę szczegółowo zapoznać się z "instrukcją dodawania linków do prac na wyzwania". Informację na ten temat znajdziecie tutaj ---> klik ... lub w zakładce pt: Instrukcja/Instruction.

Attention!
Due to introduced changes concerning the means of entering the challenges, please get acquainted with the directions for linking challenge entries. Details can be found here ---> click or in the section Instrukcja/Instruction



8 komentarzy:

  1. świetna idea :) Brawo! Na pewno będę czynnie w tych wyzwaniach uczestniczyć ^^ Właśnie wysłałam moje zgłoszenie na Przetwory 2010, więc na moim blogu pojawi się w tym tygodniu sporo recyklingowych tworów :) Właściwie już jest tam ich kilka. Zapraszam więc wszystkich szukających inspiracji, a tymczasem myślę co tu zrobić ze sweterka :)

    http://cyberynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego zniknął mój link i poprzedni który był (juz nie pamietam czyj)??

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam swój link jeszcze raz, ale jest mi przykro, że mój poprzedni został usunięty bez poinformowania mnie... gdybym akurat nie zajrzała, to nawet bym nie wiedziała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój link zniknął po zmianie opcji dodawania. Jednak mamy zapisaną Twoją pracę i jak najbardziej brałaby udział w głosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem ze recyklingowac mamy tylko stary sweter?

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze zdążyłam :) Mam nadzieję, że moja czapka kwalifikuje się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć wszystkim na tej stronie!
    Cieszę się mogąc was spotkać!
    Postaram się udzielać :)
    Na razie!
    ---
    [url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP