poniedziałek, 8 czerwca 2009

CardLift #5



Dzisiaj będzie trochę nietypowo. Witam po drugiej stronie. Fantastyczne i megauzdolnione dziewczyny z Art-Piaskownicy zaprosiły mnie, Kobensa, do poprowadzenia kolejnej zabawy i jak się łatwo domyślić bardzo chętnie z tego zaproszenia skorzystałam.
Chciałabym zaproponować Wam lift uroczej kartki Kristin Langnes. Pozostałe piękne prace jej autorstwa możecie obejrzeć na jej blogu
Pobawcie się kolorami, fakturami i rożnymi technikami.Mam nadzieję, że tworzenie własnych interpretacji sprawi Wam tyle przyjemności co mnie oraz załodze Art-Piaskownicy
Z niecierpliwością czekam na efekty.

Bardzo dziękuję fantastycznej ekipie Piaskownicy za wyjątkowe wyróżnienie mojej skromnej osoby :*

And now for something completely different Wink) Greetings from the other side! The fantastic and mega-talented gals from Art-Piaskownica had asked me, Kobens, to run another challenge, and, naturally, I took the chance.

I'd like to propose a cardlift of a pretty card by Kristin Langnes - you can admire more of her beautiful creations at her blog.

Play with colours, textures and various techniques. I hope creating your own interpretations gives you as much fun as to me and the Piaskownica crew - I anxiously wait for the results!

Thanks again to the fantastic team of Art-Piaskownica for such distinction of my humble person :))





Kobens


anai


ki


muma


Rosaliaa


mamuta


edit


Serdecznie zapraszamy do zabawy, na wasze prace czekamy do 15 czerwca, prosimy zostawiać linki do swoich kartek w komentarzach pod tym postem

7 komentarzy:

  1. No i co ja mogę powiedzieć??? ŚWIETNIE!!! Coś naprawdę dla mnie! Miks materiałów, dużo "zapaćkań", pole do popisu recyklingowego!! Spodziewajcie się wkrótce mojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for picking out my card! A lot of great lifts already.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapodawczyni tematu kartka - GENIALNA!!!

    a to moja

    http://cynkowepoletko.blogspot.com/2009/06/trzy-w-jednym.html

    OdpowiedzUsuń
  4. i moja:

    http://kasiamarietta.blogspot.com/2009/06/cardlift-5.html

    OdpowiedzUsuń
  5. i jest: http://and-meanwhile.blogspot.com/2009/06/cardlift.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka cudna...

    http://ana-brises.blogspot.com/2009/06/pokus-ciag-dalszy.html

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP